آقا چجوری میشه گوشی سامسونگ رو ریست کرد؟اگه کسی میدونه خواهشا خیلی فوری جواب بده

ساخت وبلاگ

مستر ناشناس رو دعوت کردم دیت و با اینکه جوابش مثبت بود ولی تا دو ساعت بعدش بی هدف کوچه های مرکز شهر رو گز کردم و لرزیدم!!!

ولی بعدش دیگه همه چیز توی ذهنم منطقی شد چون در نهایت چرا وقتی از یکی خوشم میاد و میخوام بیشتر بشناسمش نباید بهش بگم؟چون دخترم ؟

بیخود !!!

خداحافظ کلیشه ها و سلام دوباره به ورژن کله خراب خودم:)

آقا چجوری میشه گوشی سامسونگ رو ریست کرد؟اگه کسی میدونه خواهشا خیلی فوری جواب بده...
ما را در سایت آقا چجوری میشه گوشی سامسونگ رو ریست کرد؟اگه کسی میدونه خواهشا خیلی فوری جواب بده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ekhanomex2 بازدید : 43 تاريخ : پنجشنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 13:05

سر یه موضوعی بهش گفتم عه من مو دیدم تو پیچش مو  و بعد برگشت بهم گفت البته وقتی همو میبینیم تو پیچش مو میبینی من مو!!!

مستر ناشناس عزیز که حالا فرفری خطابتون میکنم من خیلی بیشتر از پیچش مو در شما دیدم و البته هنوز هم این سفر کاوشگرانه ادامه داره :)

که البته قول نمیدم ته این مسافرت به یک ترومای بزرگ ختم نشه.

آقا چجوری میشه گوشی سامسونگ رو ریست کرد؟اگه کسی میدونه خواهشا خیلی فوری جواب بده...
ما را در سایت آقا چجوری میشه گوشی سامسونگ رو ریست کرد؟اگه کسی میدونه خواهشا خیلی فوری جواب بده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ekhanomex2 بازدید : 56 تاريخ : پنجشنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 13:05

وقتی فکر میکنم چجوری دارم اوضاع رو مدیریت میکنم خودم از تعجب وا میمانم آی مین لیترالی وسط تجربه کردن یکی از جالب ترین ارتباط های زندگیمم که از قضا واقعا هم برام دوست داشتنیه و در کنارش کلی علامت سوال و ذهن مشغولی و کنجکاوی دارم و یه طوری میتونم دکمه مغزم رو بزنم و بشینم سر درس و کارم انگار که اصلا همچین چیزی وجود نداره . شما رو نمیدونم ولی این مورد که من میتونم اینکارو کنم برام هم عجیبه هم دوست داشتنی. وقتی میبینم هیچ بعدی قرار نیست به هیچ بعد دیگه ای آسیب بزنه و مغز من الان دیگه خیلی خوب داره از پس تفکیکش برمیاد اینجوری ام که یس یس یس این است گودرت احسنت باریک الله فاطمه ژون!!!! خب  خیلی کند و منطقی میره جلو ، شاید حتی نشه بهش گفت کند و سرعت ایده آل حسابش کرد .نمیدونم  چیزی که راجبش مطمنم اینه که اتفاقا از این روند خیلی هم راضی ام  ،بهم این فرصت رو میده که به ازای هر قدمی که میام یا میاد جلو خوب فکر هام رو بکنم و تمام جوانب رو بسنجم بدون اینکه عجله ای در کار باشه و اینا همش در حالی جریان داره که زندگیمون هم مختل نمیشه. شاید چند روز پیش یه نفر ازم پرسید که آیا از طرف اون منتظر پیشنهادی و این اولین باری بود که ذهن من به اینجاها کشیده شد . نیستم ، اصلا تا حالا تا اونجا پیش نرفته فکرم ،من فقط دارم حال رو میبینم چون فکر میکنم فکر کردن و رویا پردازی راجب آینده باعث میشه آدم چشمش رو روی حقیقت در حال جریان ببنده یا شروع کنه به گول زدن خودش بعد اون وقت نشونه و خط قرمزی که در حال اتفاق بوده رو از دست بده و در حالی که متونسته جلوی یک جریان اشتباه رو به موقع بگیره قاطی بازی ای بشه که نباید بشه  بنابر این نه ، به جز چیزی که الان بینمون در جریانه به هیچ چیز دیگه ای فک آقا چجوری میشه گوشی سامسونگ رو ریست کرد؟اگه کسی میدونه خواهشا خیلی فوری جواب بده...
ما را در سایت آقا چجوری میشه گوشی سامسونگ رو ریست کرد؟اگه کسی میدونه خواهشا خیلی فوری جواب بده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ekhanomex2 بازدید : 53 تاريخ : پنجشنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 13:05